TÖRTÉNELEM

Minden egy fodrász szenvedélyével és innovációjával kezdődött.

Minden egy fodrász szenvedélyével és innovációjával kezdődött. Steve Stefano, amerikai fodrász úttörő szabadalmának köszönhető, hogy a Joico név egyet jelent napjainkban is az egészséges haj fogalmával.

A Joico márka 2002 óta a Shiseido által fejlesztett innovatív eljárásoknak köszönheti professzionális, magas színvonalú termékeit. A magyarországi luxus termékek között közel 15 éve jegyzik, azonban ez idő alatt inkább a kulisszák mögött, színházi és film produkciókban, illetve exclusive szalonokban volt első sorban ismert. Ámde Magyarországon igazán életre, csak a jelenlegi disztribúció vezetésében kelt, hiszen felismerték a köztudatba épülés fontosságát, és útnak indultak a végső felhasználók felé indítványozott marketing folyamatok is.

A Joico olyan világszerte jól ismert társaság, mely legfőbb céljai között tartja a szalonok profit szerzését és ebben erőteljesen támogatja is azokat. A Joico biztosítja továbbá a minőségi termékek mellett az elkövetkezendő aktuális trendek szerint felépített folyamatos képzéseket is. Elköteleztük magunkat a folyamatos innováció, fejlődés és professzionális munkavégzés felé, így missziónk megvalósítása, miszerint a hazai fodrászközösség globális közösséggé alakul a JOICO márka által, szinte egyértelműsíthető.

Hiszen tudva levő, hogy a Joico termékek használatával olyan erőt és márka hű bizalmat kapunk, mely által nem csupán a hajunk, egyben a külsőnk is átalakul! És, hogy mindez miért történhet meg? Mert a szépség nem a feladatunk, ez a közös szenvedélyünk!